אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. בנוסף יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא עוזרים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת מגרש פירוק רכבים נס ציונה.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר רוכשים מגרש פירוק רכבים נס ציונה. גורמים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

בסיטואציות בהן רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר על פי החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת מגרש פירוק רכבים נס ציונה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, תלוי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת מגרש פירוק רכבים נס ציונה גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של 3000 שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. בנוסף התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: קודם כל יש לבחון את השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן