להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל מכוניות לפירוק כפר סבא.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם ספקים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת מכוניות לפירוק כפר סבא. גורמים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים אלו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת מכוניות לפירוק כפר סבא יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת מכוניות לפירוק כפר סבא גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של 3000 שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של מכוניות ישנות. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. בנוסף התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן