דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. בנוסף יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא צולחים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל מכוניות לפירוק קרית אתא.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר קונים מכוניות לפירוק קרית אתא. ספקים מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מצבים בהם רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים הללו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת מכוניות לפירוק קרית אתא יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת מכוניות לפירוק קרית אתא גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר קונים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של מכוניות ישנות. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. יתרה מכך התוכנית מסייעת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן