להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. יתרה מכך יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא עוזרים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל מכירת רכב לחלקים.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם ספקים עסקיים אשר קונים מכירת רכב לחלקים. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

יש מצבים בהם רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת מכירת רכב לחלקים יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת מכירת רכב לחלקים גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורתו שווי של 3000 ₪. תוכנית זו נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של רכבים ישנים. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: קודם כל יש לבחון את שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן