דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא צולחים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת פירוק רכבים באזור השפלה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה פירוק רכבים באזור השפלה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת פירוק רכבים באזור השפלה. גורמים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מצבים בהם רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק לסביבה. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת פירוק רכבים באזור השפלה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים באזור השפלה גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן