דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא עוזרים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל פירוק רכבים בקרית מלאכי.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה פירוק רכבים בקרית מלאכי

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת פירוק רכבים בקרית מלאכי. גורמים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר על פי החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים הללו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת פירוק רכבים בקרית מלאכי יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום נאה, על פי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים בקרית מלאכי גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר קונים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. בנוסף התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן