דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על מכונית או כל כלי רכב אחר באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא נושאים פרי. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת פירוק רכבים נתיבות.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה פירוק רכבים נתיבות

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר קונים פירוק רכבים נתיבות. גורמים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים המעוניינים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים הללו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת פירוק רכבים נתיבות יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, על פי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים נתיבות גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים ברכישה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. בנוסף התוכנית עוזרת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן