להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. בנוסף יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת פירוק רכבים תל אביב.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת פירוק רכבים תל אביב. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים המעוניינים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק לסביבה. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת פירוק רכבים תל אביב יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים תל אביב גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים הרוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 ₪. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן