דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא נושאים פרי. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לנסיעה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה קונה רכבים לנסיעה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר קונים קונה רכבים לנסיעה. ספקים מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל יתרון גדול.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר על פי החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לנסיעה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לנסיעה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של 3000 שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. בנוסף התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן