דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא צולחים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לפירוק אשדוד.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם ספקים עסקיים אשר רוכשים קונה רכבים לפירוק אשדוד. גורמים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים המעוניינים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים הללו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לפירוק אשדוד יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, תלוי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק אשדוד גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר רוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר הרכב שלו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נפלטת כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. כמו כן התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: פרמטר אחד הינו שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן