להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על מכונית או כל כלי רכב אחר באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. יתרה מכך יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל קונה רכבים לפירוק בבאר שבע.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר רוכשים קונה רכבים לפירוק בבאר שבע. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל ערך רב.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לפירוק בבאר שבע יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק בבאר שבע גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של 3000 ₪. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. בנוסף התוכנית עוזרת בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן