אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לבחון חלופות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על מכונית או כל כלי רכב אחר באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. יתרה מכך יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכבים אחרי תאונות למכירה.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכבים אחרי תאונות למכירה. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מצבים בהם רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת רכבים אחרי תאונות למכירה יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום משמעותי, תלוי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת רכבים אחרי תאונות למכירה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. כמו כן התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן