אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. יתרה מכך יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא עוזרים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת רכבים לפירוק הרצליה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לפירוק הרצליה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר קונים רכבים לפירוק הרצליה. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל שווי כספי משמעותי.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מצבים בהם רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק סביבתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת רכבים לפירוק הרצליה יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום נאה, על פי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת רכבים לפירוק הרצליה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. כמו כן התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן