דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. יתרה מכך יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכב ישן לפירוק.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכב ישן לפירוק. גורמים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מצבים בהם רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת רכב ישן לפירוק יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת רכב ישן לפירוק גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר מכוניתו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. בנוסף התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן