דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על מכונית או כל כלי רכב אחר באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא צולחים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת רכב לברזל במרכז.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכב לברזל במרכז

ישנם ספקים עסקיים אשר קונים רכב לברזל במרכז. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים אלו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת רכב לברזל במרכז יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת רכב לברזל במרכז גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים שונים שעוסקים ברכישה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 ₪. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. בנוסף התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן