דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. כמו כן יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא צולחים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת רכב שלם לפירוק יונדאי.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכב שלם לפירוק יונדאי

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכב שלם לפירוק יונדאי. ספקים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל שווי כספי משמעותי.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מצבים בהם רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת רכב שלם לפירוק יונדאי יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת רכב שלם לפירוק יונדאי גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל עליו שווי של 3000 ₪. תוכנית גריטה נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. כמו כן התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: קודם כל יש לבחון את שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן