אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא צולחים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל פירוק רכבים בנתניה.
רכבים לצורך פירוק – מי קונה
ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר קונים פירוק רכבים בנתניה. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל יתרון גדול.
מכירת הרכב שתשיא לך תועלת
בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת פירוק רכבים בנתניה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים בנתניה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.
מה יעשו עם הרכב?
ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.
האם הרכב שלי מתאים לפירוק
כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.
כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק
ספקים מסויימים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. יתרה מכך התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.
איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום
קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: פרמטר אחד הינו שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.
מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377
[pojo-form id="4078"]