דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. יתרה מכך יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא נושאים פרי. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לחלקי חילוף.
מי קונה רכבים לצורך פירוק
ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר רוכשים קונה רכבים לחלקי חילוף. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל יתרון גדול.
הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית
בסיטואציות בהן רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק לסביבה. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לחלקי חילוף יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, תלוי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לחלקי חילוף גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.
מה יעשו עם הרכב?
ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.
מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק
כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.
כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק
ספקים מסויימים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורתו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. כמו כן התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.
אלו רכבים מתאימים לגריטה
קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.
מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377
[pojo-form id="4078"]