דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. בנוסף יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת מכירת רכב לחלקים ירושלים.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה מכירת רכב לחלקים ירושלים

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר קונים מכירת רכב לחלקים ירושלים. ספקים מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים שחפצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל ערך רב.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים הללו, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת מכירת רכב לחלקים ירושלים יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום נאה, על פי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת מכירת רכב לחלקים ירושלים גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: פרמטר אחד הינו שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן