אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. יתרה מכך יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול מכירת מכירת רכב לפירוק הרצליה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם ספקים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת מכירת רכב לפירוק הרצליה. ספקים מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

בסיטואציות בהן רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת מכירת רכב לפירוק הרצליה יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת מכירת רכב לפירוק הרצליה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד עשרים אלף שקלים ויותר.

מה עלי לעשות על מנת למכור רכב לפירוק

כאשר מוכרים רכב לטובת פירוק, יש לעשות קודם כל כמה דברים. יש להודיע למשרד התחבורה כי רכב זה אינו ימשיך לנסוע על הכביש. את ההודעה מעבירים באמצעות טופס מיוחד, המעדכן את משרד התחבורה כי רכב זה יורד מהכביש. שמו של טופס זה הינו טופס ביטול רכב. לאחר מכן מומלץ לבחון באם אפשר לקבל תמורה בגין דמי רישוי של הרכב – טסט. קיימים הרבה מצבים בהם אדם מחליט להוריד את רכבו מהכביש בתחילת שנה כאשר הוא כבר שילם את אגרת רישום הרכב השנתית. במקרים אלו לא פעם זכאי האדם יקבל החזר בגין אגרת רישום זו, בהתאם לחלק היחסי ומועד הורדת הרכב מהכביש. בשלב הבא ניתן לפנות אל כמה ספקים אשר קונים רכבים לצורך פירוק, על מנת לקבל הצעות מחיר.

מכירה של רכב לברזל

יש הבדל בין קנייה של רכב לפירוק ובין קניית  רכב לברזל. כאשר גורם כלשהו קונה רכב לברזל הוא מבצע פירוק של הרכב לחומר הגלם (ברזל) ואת חלקיו השונים מוכר לגורמים אשר רוצים לעשות בהם שימוש. מכירת כלי רכב ל פירוק לרוב תשמש את הספק שקנה אותו לצורך שימוש עצמי בחלקים החיצוניים והפנימיים של הרכב.

שירות בכל חלקי הארץ

כאמור יש הרבה מאוד ספקים אשר פעילותם כוללת רכישת מכירת רכב לפירוק הרצליה. יש ספקים הפועלים באזור מסוים בלבד לעומת ספקים אחרים, אשר מספקים את השירות בכל רחבי הארץ.

תוכנית גריטת רכבים

גריטת רכבים משמעה הפיכת הרכב לגרוטאה במקום המוגדר לשם כך. בארץ מצויים כמה אזורים בהם ניתן להפנות רכב לצורך גריטה – חיפה, ירושלים, מרכז ודרום. תוכנית הגריטה הינה תוכנית שיוסדה על ידי המשרד לאיכות הסביבה, והיא מספקת מענה עבור רכבים ישנים שיוצרו לפני 20 שנה, באם קיים עבורם הליך רישום שנתי בתוקף (טסט). בתהליך הגריטה [מפרקים את הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: קודם כל יש לבחון את השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן