להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. יתרה מכך יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא צולחים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת מכירת רכב לפירוק מודיעין.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה מכירת רכב לפירוק מודיעין

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר רוכשים מכירת רכב לפירוק מודיעין. ספקים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת מכירת רכב לפירוק מודיעין יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת מכירת רכב לפירוק מודיעין גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן וודאי אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. יתרה מכך התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן