להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. יתרה מכך יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא נושאים פרי. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל פירוק רכבים חדרה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת פירוק רכבים חדרה. ספקים מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים אלו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת פירוק רכבים חדרה יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, תלוי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים חדרה גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. כמו כן התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן