דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת פירוק רכבים מודיעין.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה פירוק רכבים מודיעין

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר רוכשים פירוק רכבים מודיעין. ספקים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים המעוניינים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

בסיטואציות בהן רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק לסביבה. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת פירוק רכבים מודיעין יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים מודיעין גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי שתוכלו לדעת באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים ברכישה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. יתרה מכך התוכנית עוזרת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן