להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל פירוק רכבים נצרת.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם ספקים עסקיים אשר קונים פירוק רכבים נצרת. גורמים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים הללו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת פירוק רכבים נצרת יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום נאה, תלוי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת פירוק רכבים נצרת גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

אפשרויות שונות עבור הרכב

ספקים אשר רוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי שתוכלו לדעת באופן וודאי אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד עשרים אלף שקלים ויותר.

מה עלי לעשות על מנת למכור רכב לפירוק

כאשר מוכרים רכב לטובת פירוק, יש לעבור כמה שלבים. יש להודיע למשרד התחבורה כי רכב זה אינו ימשיך לנסוע על הכביש. את ההודעה מעבירים באמצעות טופס מיוחד, המעדכן את משרד התחבורה שהרכב שלכם יורד מהכביש. טופס זה נקרא ביטול רכב. לאחר מכן מומלץ לבדוק באם ניתן לקבל תמורה בגין דמי רישוי של הרכב – טסט. קיימים לא מעט מצבים בהם אדם מחליט להוריד את רכבו מהכביש בתחילת שנה בה שילם את אגרת רישום הרכב השנתית. במקרים אלו לא פעם זכאי האדם יקבל החזר בגין אגרת הרישום, בהתאם לחלק היחסי ומועד הורדת הרכב מהכביש. לאחר ביצוע שלבים אלו אפשר לפנות אל כמה ספקים אשר רוכשים רכבים לצורך פירוק, ו לקבל הצעות מחיר.

מכירה של רכב לברזל

מצוי הבדל בין קניית רכב לפירוק ובין רכישה של  רכב לברזל. כאשר ספק קונה רכב לברזל הוא מבצע פירוק של הרכב לחומר הגלם (ברזל) ואת חלקיו השונים מוכר לגורמים הזקוקים להם. מכירת כלי רכב לצורך פירוק לרוב תשמש את הספק שרכש אותו לצורך שימוש עצמי בחלקים החיצוניים והפנימיים של הרכב.

שירות בכל חלקי הארץ

כאמור יש הרבה מאוד ספקים אשר פעילותם כוללת קנייה של פירוק רכבים נצרת. כמה מה ספקים הפועלים באזור מרכזי בארץ לעומת ספקים אחרים, אשר מספקים את השירות במגוון רחב של אזורים.

תוכנית הגריטה

גריטה של רכבים משמעה הפיכת הרכב לגרוטאה במקום המוגדר לשם כך. בישראל מצויים כמה אזורים בהם ניתן להפנות רכב לצורך גריטה – ירושלים, מרכז, דרום וחיפה. תוכנית הגריטה הינה תוכנית אשר גובשה על ידי המשרד לאיכות הסביבה, והיא מספקת מענה עבור רכבים ששנת היצור שלהם חלה לפני שני עשורים, באם קיים עבורם הליך רישום שנתי בתוקף (טסט). בתהליך הגריטה [מפרקים את הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר הרכב שלו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל עליו שווי של 3000 ₪. תוכנית גריטה נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. יתרה מכך התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן