דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה מכוניות לפירוק רחובות.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם ספקים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת קונה מכוניות לפירוק רחובות. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים שחפצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר על פי החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים אלו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת קונה מכוניות לפירוק רחובות יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, תלוי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת קונה מכוניות לפירוק רחובות גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של מכוניות ישנות. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. כמו כן התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן