דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לפירוק ונסיעה חיפה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם ספקים עסקיים אשר קונים קונה רכבים לפירוק ונסיעה חיפה. ספקים מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל שווי כספי משמעותי.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר על פי החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים הללו, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת קונה רכבים לפירוק ונסיעה חיפה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, תלוי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק ונסיעה חיפה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר הרכב שלו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של 3000 ₪. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. בנוסף התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן