דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. בנוסף יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל קונה רכבים לפירוק כפר סבא.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר קונים קונה רכבים לפירוק כפר סבא. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מצבים בהם רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאין להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לפירוק כפר סבא יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום לא קטן, תלוי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק כפר סבא גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים הרוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים ברכישה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נפלטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. בנוסף התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן