להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע לעיתים תכופות למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. בנוסף יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לפירוק ערד.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם ספקים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת קונה רכבים לפירוק ערד. גורמים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח ממכירת רכבם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל יתרון גדול.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

בסיטואציות בהן רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר על פי החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת קונה רכבים לפירוק ערד יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק ערד גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של מכוניות ישנות. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. כמו כן התוכנית מסייעת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: ראשית תלוי הדבר ב שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן