להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. בנוסף יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא עוזרים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לפירוק רעננה.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת קונה רכבים לפירוק רעננה. ספקים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר על פי החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק סביבתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לפירוק רעננה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק רעננה גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן מוחלט אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של 3000 ₪. תוכנית גריטה נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. בנוסף התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: פרמטר אחד הינו שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן