דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא צולחים. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל קניית רכב לפירוק ראשון לציון.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר רוכשים קניית רכב לפירוק ראשון לציון. ספקים מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים שחפצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מגוון מצבים רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת קניית רכב לפירוק ראשון לציון יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום לא קטן, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת קניית רכב לפירוק ראשון לציון גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של מכוניות ישנות. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. כמו כן התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: קודם כל יש לבחון את שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן