דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא נזקק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא עוזרים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת רכבים לפירוק אשקלון.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכבים לפירוק אשקלון. ספקים מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל יתרון גדול.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

יש מגוון מצבים רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר על פי החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת רכבים לפירוק אשקלון יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום לא קטן, תלוי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת רכבים לפירוק אשקלון גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים ברכישה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה לצמצם כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטיחות הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: קודם כל יש לבחון את השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן