להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. כמו כן יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא צולחים. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול מכירת רכבים לפירוק חדרה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לפירוק חדרה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר רוכשים רכבים לפירוק חדרה. ספקים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל יתרון גדול.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

בסיטואציות בהן רכב, אם בהיותו ישן מאוד, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת רכבים לפירוק חדרה יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, על פי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת רכבים לפירוק חדרה גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של 3000 שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. יתרה מכך התוכנית מסייעת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: ראשית תלוי הדבר ב שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן