דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. כמו כן יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכבים לפירוק עפולה.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לפירוק עפולה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכבים לפירוק עפולה. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים הללו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם נזק סביבתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת רכבים לפירוק עפולה יכולה להניב עבור בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת רכבים לפירוק עפולה גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת מכוניות ישנות. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. יתרה מכך התוכנית עוזרת צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: קודם כל יש לבחון את שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן