להחזיק רכב זה דבר יקר, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. יתרה מכך יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא נושאים פרי. במקרים כדוגמת המקרים הללו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכבים לפירוק ראש העין.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר רוכשים רכבים לפירוק ראש העין. ספקים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל ערך רב.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מצבים בהם רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר על פי החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים אלו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת רכבים לפירוק ראש העין יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת רכבים לפירוק ראש העין גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריטה נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. כמו כן התוכנית מסייעת צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: ראשית תלוי הדבר ב שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן