אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר יוצא משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים לעיתים תכופות. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על כלי תחבורה באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. בנוסף יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום בלוחות מכירת רכב באינטרנט או בעיתון לא נושאים פרי. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכבים לפירוק שפרעם.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לפירוק שפרעם

ישנם ספקים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכבים לפירוק שפרעם. ספקים מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים המעוניינים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג מכירת רכבים לצורך פירוק להיות בעל שווי כספי משמעותי.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

יש מצבים בהם רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר בהתאם ל החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים מסוג זה, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת רכבים לפירוק שפרעם יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת רכבים לפירוק שפרעם גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. לעומת זאת, במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב החלקים שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל תמורת רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר הרכב שלו מתאימה לתוכנית גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה להפחית כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. כמו כן התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

סוגי הרכבים המתאימים לתוכנית גריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים לגריטה יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן