דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר משתלם להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול אלטרנטיבות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ועלות תיקונו גבוהה במיוחד. כמו כן יש מקרים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצי מכירת הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא נושאים פרי. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול מכירת רכב לברזל אשדוד.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר קונים רכב לברזל אשדוד. ספקים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל יתרון גדול.

מכירת הרכב שתשיא לך תועלת

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים הללו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת רכב לברזל אשדוד יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום נאה, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. לצד זה לרוב יכלול שירות מכירת רכב לברזל אשדוד גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר רוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, והחלקים שלו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן מוחלט אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוגדר בהתאם לסוג הרכב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד מבצעים לרכב פירוק וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל במסגרת גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. בנוסף התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: קודם כל יש לבחון את שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן