אחזקת רכב עולה לא מעט כסף, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות התיקון שלו הופכת אותו להוצאה לא משתלמת, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. סיטואציה נוספת בה פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ועל מנת לתקן אותו צריכים להוציא הרבה כסף. יתרה מכך יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא עוזרים. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכב לברזל קרית גת.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם ספקים עסקיים אשר רוכשים רכב לברזל קרית גת. ספקים אלו מעוניינים ברכישת רכבים מסוגים שונים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל יתרון גדול.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מצבים בהם רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים הללו, באם לא משתמשים בהם, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. בנוסף, בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך ולשאת בעלויות, כגון תשלום דמי נהיגה שנתיים. מכירת רכב לברזל קרית גת יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, תלוי סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יהיה במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת רכב לברזל קרית גת גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו בנפרד לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

מי מגדיר אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג זה של שירות.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים בקנייה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד עשרים אלף שקלים ויותר.

שלבים במכירת רכב לפירוק

כאשר מוכרים רכב לטובת פירוק שלו, יש לבצע מספר הליכים פרוצדורליים. צריך להודיע למשרד התחבורה כי הרכב אינו ימשיך לשמש אתכם. את ההודעה מעבירים באמצעות טופס מיוחד, המעדכן את משרד התחבורה שהרכב שלכם יורד מהכביש. טופס זה נקרא ביטול רכב. לאחר מכן מומלץ לבחון באם קיימת אפשרות לקבל זיכוי בגין דמי רישוי של הרכב – טסט. קיימים לא מעט מצבים בהם אדם מחליט להוריד את רכבו מהכביש בתחילת שנה בה שילם את אגרת רישום הרכב השנתית. במקרים אלו לא פעם רשאי האדם יקבל החזר בגין אגרת רישום זו, בהתאם לחלק היחסי ומועד הורדת הרכב מהכביש. בשלב הבא ניתן לפנות אל כמה ספקים הרוכשים רכבים לצורך פירוק, ו לקבל הצעות מחיר.

מכירה של רכב לברזל

קיים הבדל בין רכישה של רכב לפירוק ובין קנייה של  רכב לברזל. כאשר אדם קונה רכב לברזל הוא מבצע פירוק של הרכב לחומר הגלם (ברזל) ואת החלקים שלו מוכר לגורמים אשר רוצים לעשות בהם שימוש. מכירת רכב ל פירוק לרוב תשמש את הספק שרכש אותו לצורך שימוש עצמי בחלקים החיצוניים והפנימיים של הרכב.

רכבים לצורך פירוק בכל רחבי הארץ

כאמור יש הרבה מאוד ספקים אשר פעילותם כוללת קניית רכב לברזל קרית גת. כמה מה ספקים הפועלים באזור מרכזי בארץ לעומת ספקים, אשר מספקים את השירות במגוון אזורים רחב.

תוכנית גריטת רכבים

גריטת רכב משמעה הפיכת הרכב לגרוטאה במקום המוגדר לשם כך. בישראל קיימים אזורים שונים בהם ניתן להפנות רכב לצורך גריטה – חיפה, ירושלים, מרכז ודרום. תוכנית הגריטה הינה תוכנית אשר יוסדה על ידי המשרד לאיכות הסביבה, והיא נותנת פתרון עבור רכבים ששנת היצור שלהם חלה לפני שני עשורים, באם רכים אלו רשומים בעלי טסט שנתי בתוקף. בתהליך הגריטה [מפרקים את הרכב וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של מכוניות ישנות. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. כמו כן התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים להפוך לגרוטאה: פרמטר אחד הינו שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו מסירת הרכב על ידי בעליו על פי החוק. פרמטר רביעי כולל בתוכנית הגריטה רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן