דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים שוב ושוב. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא צולחים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול מכירת קונה רכבים לפירוק תל אביב.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה קונה רכבים לפירוק תל אביב

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר רוכשים קונה רכבים לפירוק תל אביב. ספקים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: רכבים פרטיים לצד מסחריים, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, מוניות, טרקטורונים, אופנועים ועוד. עבור אנשים המעוניינים להרוויח סכום נאה על מכירת הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשאת ב בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל ערך רב.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מגוון מצבים רכב, אם יוצר לפני זמן רב, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר על פי החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק לסביבה. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך להוציא כספים, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת קונה רכבים לפירוק תל אביב יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, תלוי סוג הרכב ומצבו. קיימים לא מעט מצבים בהם התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. כמו כן לרוב יכלול שירות מכירת קונה רכבים לפירוק תל אביב גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים אשר קונים רכבים פגומים או ישנים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם שונה כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן מוחלט אם הרכב המצוי בבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, מומלץ לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים שונים שעוסקים ברכישה של רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומוכרים רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר שלו עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 ₪. תוכנית גריטה נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטה של כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור בעקבותיו תאונה. יתרה מכך התוכנית תורמת ל בהפחתת כמות הרכבים אשר ניצבים ללא תנועה בצדי הדרכים.

איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים להיכלל בתוכנית הגריטה: פרמטר אחד הינו שנתון היצור של הרכב המיועד לגריטה. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית רכבים שאינם משועבדים או לחליפין מעוקלים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בכוחות עצמו (נסיעה) ולא בעזרת שימוש בגר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן