דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא צריך טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לשקול ולבחון חלופות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על מכונית או כל כלי רכב אחר באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב תקופה ממושכת ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא עוזרים. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל מגרש פירוק רכבים.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה מגרש פירוק רכבים

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת מגרש פירוק רכבים. גורמים אלו מעוניינים ברכישת סוגים שונים של רכבים: פרטי, מסחרי, אופנועים, מלגזות, מוניות, אוטובוסים, משאיות, כלי שיט, רכבי קארטינג וכדומה. עבור אנשים המעוניינים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולשלם את בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל ערך רב.

הרכב שלך יכול להשיא לך תועלת כלכלית

יש מצבים בהם רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה קשה, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים הללו, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם למפגע תברואתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת מגרש פירוק רכבים יכולה להניב עבור בכלי רכבים אלו אלו סכום לא קטן, על פי סוג הרכב ומצבו. במרבית המקרים התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת מגרש פירוק רכבים גם את עלות הגרירה של הרכב מהמקום בו הוא מצוי כרגע ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

מה יעשו עם הרכב?

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם אחר כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

האם הרכב שלי מתאים לפירוק

רוב הרכבים המיועדים למכירה לפירוק ישנים או שעברו תאונה קשה. בכדי שתוכלו לדעת באופן וודאי אם הרכב שלכם מתאים למכירה לפירוק, כדאי לפנות לאחד הספקים המציעים שירות זה.

כמה ניתן לקבל עבור רכב שנמכר לפירוק

ספקים מגוונים שעוסקים בקניית רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים תמורה שלונה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג כלי הכרב ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל על רכב לפירוק יהיה בטווח המחירים 1000 ועד 4000 שקלים. במידה ומתייחסים ל רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ולהגיע עד מבצעים פירוק של הרכב וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורת הרכב שלו שווי של 3000 שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נוצרת מפליטת כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת רכבים אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחון נהגים אחרים בכביש והולכי רגל, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. כמו כן התוכנית מסייעת צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים מספר פרמטרים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: ראשית תלוי הדבר ב השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר לפני שנת 1992. כמו כן נקבע הדבר בהתאם תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי בעליו החוקיים. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או לחליפין משועבדים. כמו כן על הרכב לעבור לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן