דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב נותן מענה לצרכים וניתן להשתמש בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ששנת היצור שלו חלה מזמן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע שוב ושוב למוסך, עלות אחזקתו הופכת אותו להוצאה כבדה, ולכן מומלץ לבחון חלופות. כמו כן פחות משתלם להוציא כסף על כלי רכב באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. כמו כן יש מצבים בהם אדם מנסה למכור את הרכב במשך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל מאמצים רבים למכירת הרכב על ידי פרסום מודעות בעיתונים או באתרי מכירת רכב באינטרנט לא נושאים פרי. במקרים כאלו ואחרים מומלץ לשקול למכור את הרכב ל מכוניות לפירוק מחיר.

מנוף משנע רכב לפירוק

רכבים לצורך פירוק – מי קונה

ישנם הרבה גורמים עסקיים אשר קונים מכוניות לפירוק מחיר. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים שחפצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות זה להיות בעל ערך רב.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

בסיטואציות בהן רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שפגמה רמות רכב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שיש להימנע ולא להשתמש בו. רכבים אלו, באם לא עושים בהם שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. יתרה מכך בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום עלות טסט שנתי. מכירת מכוניות לפירוק מחיר יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום משמעותי, על פי סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק יבוצע במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת מכוניות לפירוק מחיר גם את עלות גרירת הרכב מהמקום בו הוא נמצא ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או רכבים פגומים רוכשים אותם בחלק מהמקרים לצורך מכירתם לגורם מסחרי כרכב פעיל. במקרים אחרים יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו פרטנית לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. בכדי לדעת באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

מה שווי רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים שווי משתנה עבור רכישתם. לרוב המחיר יקבע בהתאם לסוג הרכב שלכם ולמצב שלו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה אלף שקלים ועד ארבת אלפים שקלים. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, המחיר עשוי להיות גבוה בצורה משמעותית ולהגיע עד 20,000 שקלים וחלקיו מועברים למחזור. הבעלים החוקי של הרכב אשר המכונית שלו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל תמורתו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית גריתת רכב נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת רכבים ישנים. כמו כן הורדת כלי רכב אלו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרור תאונה. כמו כן התוכנית תורמת ל צמצום כמות הרכבים אשר זרוקים בצדי הדרכים.

איזה רכב יכול להפוך לגרוטאה בתשלום

קיימים כמה שיקולים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו השנה בה הרכב יוצר. רכב מתאים להיכלל בתוכנית יהיה רכב אשר יוצר טרום שנת 1992. פרמטר שני יהיה תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת הרכב למגרש גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה תוך כדי נסיעה ולא על ידי גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן