דרוש לא מעט כסף על מנת להחזיק רכב, סכום אשר כדאי להוציא באם הרכב מספק את הצרכים וניתן לנהוג בו וליהנות ממנו. כאשר מדובר על רכב ישן, לפעמים נוצר מצב בו הוא זקוק ל טיפולים בתדירות גבוהה. כאשר הרכב מגיע פעם אחר פעם למוסך, עלות כלל התיקונים הופכת אותו לפחות משתלם, ולכן מומלץ לבחון חלופות. מקרה נוסף בו פחות משתלם להוציא כסף על מכונית או כל כלי רכב אחר באם הרכב עבר תאונה, ויעלה הרבה כסף לתקן אותו. יתרה מכך יש סיטואציות בהם אדם מנסה למכור את הרכב לאורך זמן רב ללא הצלחה. מקרים בהם כל כל המאמצים למכור הרכב על ידי פרסום הרכב למכירה בעיתון או בלוח אינטרנטי לא צולחים. במקרים מסוג זה מומלץ לשקול למכור את הרכב ל רכב לפירוק וולוו.

מנוף משנע רכב לפירוק

מי קונה רכבים לצורך פירוק

ישנם לא מעט גורמים עסקיים אשר מספקים שירות רכישת רכב לפירוק וולוו. ספקים אלו מעוניינים ברכישת מגוון סוגי רכב: מסחרי, פרטי, משאיות, מלגזות, קטנועים, אוטובוסים, מוניות וכדומה. עבור אנשים אשר רוצים להרוויח כסף מהמכירה של הרכב שלהם, ולא להמשיך ולהוציא על בהוצאות על תיקון הרכב, יכול שירות מסוג זה להיות בעל שווי כספי משמעותי.

כיצד להרוויח כסף ממכירת הרכב

יש מצבים בהם רכב, אם מדובר על רכב ישן, או שהוא עבר תאונה שגרמה לו נזק רב, מוגדר ע"פ החוק כרכב שאסור להשתמש בו. רכבים הללו, באם נשארים עומדים ללא שימוש, גורמים לא פעם נזק סביבתי. כמו כן בעלי רכבים אלו נדרשים להמשיך לשלם לא מעט כסף, כגון תשלום תשלום בגין דמי רישוי. מכירת רכב לפירוק וולוו יכולה להניב עבור אותם בעלי רכבים אלו סכום לא קטן, בהתאם ל סוג הרכב ומצבו. בפעמים רבות התשלום בגין רכבים המיועדים לצורך פירוק ימסר במזומן. בנוסף לרוב יכלול שירות מכירת רכב לפירוק וולוו גם את עלות הובלת הרכב מהמקום בו הוא נמצא בעת הנוכחית ועד לחניון הרכבים.

מגרש פירוק רכבים

לאן מיועד רכב לפירוק

ספקים הרוכשים רכבים ישנים או פגומים רוכשים אותם במקרים מסוימים לצורך מכירתם לגורם פרטי כרכב פעיל. בפעמים אחרות יפורק הרכב, וחלקיו ימכרו באופן פרטני לגורמים הזקוקים להם, כחלפים.

כיצד יודעים אם רכב מתאים לפירוק

כאמור לרוב מדובר ברכב ישן או רכב שעבר תאונה. על מנת שתדעו באופן וודאי אם הרכב שבבעלותכם מתאים למכירה לפירוק, יש לפנות לאחד הספקים המציעים סוג שירות זה.

כמה שווה רכב לפירוק

ספקים מסויימים שעוסקים ברכישת רכבים אשר מיועדים לפירוק מציעים סכומים שונים עבור רכישתם. לרוב המחיר יוצע בהתאם לסוג הרכב ולמצבו. הסכום הממוצע שניתן לקבל בגין רכב לפירוק יהיה 1,000-4000 ₪. במידה ומדובר על רכב יקר משנת יצור אשר עולה על 2004, שוויו לפירוק עשוי להיות גבוה משמעותית ביותר ולהגיע עד 20,000 ₪ וחלקיו מועברים למחזור. בעליו של הרכב אשר מכוניתו מתאימה להיכלל בתוכנית גריטה יקבל עליו שווי של שלושת אלפים שקלים. תוכנית זו נוצרה במטרה למנוע כמות זיהום אוויר אשר נפלטת כלי רכב ישנים במיוחד. כמו כן הורדת הרכבים הללו מהכביש מסייע לשמירה על בטחונו של הציבור, מכיוון שרכבים אלו לרוב אינם תקינים, ושימוש בהם עשוי לגרום ל תאונה. כמו כן התוכנית עוזרת בהפחתת כמות הרכבים אשר עומדים ללא נוע בצדי הדרכים.

אלו רכבים מתאימים לגריטה

קיימים שיקולים שונים אשר קובעים באם רכב מתאים לגריטה: פרמטר אחד הינו שנת הייצור של הרכב. רכב מתאים להיכלל בתוכנית גריטה יהיה רכב אשר יוצר קודם ל שנת 1992. סוג שני של פרמטר הינו תוקף רישוי שנתי. פרמטר שלישי הינו העברת כלי הרכב לתוכנית גריטה על ידי הבעלים החוקיים שלו. פרמטר רביעי כולל בתוכנית זו רכבים שאינם מעוקלים או משועבדים. כמו כן על הרכב להגיע לאזור הגריטה בנסיעה עצמית ולא בעזרת גרר.

מענה מיידי – חייג עכשיו: 072-326-4377

[pojo-form id="4078"]

דילוג לתוכן